Dag 1 - Reisverslag uit Goirle, Nederland van Geert en Henriette Kock - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Goirle, Nederland van Geert en Henriette Kock - WaarBenJij.nu

Dag 1

Blijf op de hoogte en volg Geert en Henriette

15 Juni 2015 | Nederland, Goirle

VALSE START !!!
Zondag morgen online ingecheckt bij Lufthansa en alles verliep goed. Op het einde dacht ik er moet toch een boardingpass geprint kunnen worden om mee te nemen naar de luchthaven en wat was de verrassing.......(zonder besef dat het zo makkelijk kon gaan) waarschijnlijk op de verkeerde button met de muis geklikt, want binnen een minuut kreeg ik een mailtje met : Uw vlucht is gecanceld !!! Nooit zoveel geschrokken in mijn leven !!!
Na tel. kontakt met Lufthansa was er geen sprake van om het te kunnen herstellen en zodoende de directie van mijn reisbureau Beleef Reizen ingeschakeld (let op zondagmorgen 10 u) Die heeft zich ongelooflijk ingezet voor ons echter met als eindresultaat vertrekt 1 dag later..... Maar Werner hartstikke bedankt voor je inzet had ook veel erger kunnen aflopen. Dus dinsdag morgen vertrekken we vol goede moed naar San Fransisco !!!

• 15 Juni 2015 - 21:34

Ingeborg:

En dan je dochter proberen te bellen tijdens die schrik van je leven! En wat doet zij..... slapen! Sorry paps en mams........
    Gelukkig heeft Werner jullie probleem zo goed mogelijk kunnen oplossen. En krijgt Lufthansa morgen echt nog wel een telefoontje van mij!! Wat ontzettend raar dat je met 1 druk op de knop gelijk je hele vlucht annuleert zonder er een vraag wordt gesteld of je het wel zeker weet wat je doet.

Pap, Mam,
    Ontzettend veel plezier in de States! Een goede reis toegewenst! En we zien elkaar 8 juli weer

Groetjes Ingeborg