Dag 2 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Geert en Henriette Kock - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Geert en Henriette Kock - WaarBenJij.nu

Dag 2

Blijf op de hoogte en volg Geert en Henriette

17 Juni 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Vroeg uit ons bed want Ferenc bracht ons al om 5.15u naar Schiphol. Inchecken verliep allemaal goed en hebben gevlogen met United Airlines eerst 8 uur gevlogen naar Chicago. Ohja en van al die vooraangekondigde douane controles hebben wij niets gemerkt. Paspoorten en scannen van handbagage was alles meer niet en dat kwam wel zo prettig over.Hier probleemloos overgestapt alsof we daar dagelijks komen, zo duidelijk verteld en aangegeven was het, daarna nog 4u doorgevlogen naar San Fransisco. Inmiddels was het 17 u plaatselijke tijd (+9u NL tijd) dus was best een hele rit. Om 19u met de taxi aangekomen in Cova Hotel Elles street. Opgefrist en gaan vanavond nog te voet (800m) naar Union square lekker eten en drinken. Alle wegen naar Union square worden gerenoveerd dus was wel een grote bouwput. De bars en restaurants puilden uit van supporters basketbal want er was een NBA wedstrijd live op tv! Heel druk overal. Welterusten......

• 17 Juni 2015 - 10:08

Frenc, Esther En Kids:

Ha Geert en Henriette,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. We zijn benieuwd naar jullie verhalen en zullen lekker meelezen. Hoe zijn jullie eerste indrukken van de USA?
    Geniet met volle teugen dan doen wij dat mee op afstand.

groeten van ons 5-en

• 17 Juni 2015 - 23:39

Marfa En Tom:

Hoi Vakantiegangers,
    Fijn om te horen dat jullie reis soepel verlopen is en dat jullie al heerlijk aan de wandel gaan voor een heerlijk maaltje.
    Rust lekker uit en geniet van jullie vakantie.
    Wij volgen jullie!
    Groetjes