Dag 3 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Geert en Henriette Kock - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Geert en Henriette Kock - WaarBenJij.nu

Dag 3

Blijf op de hoogte en volg Geert en Henriette

18 Juni 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Heerlijk geslapen en daarmee ook gelijk het tijdsverschil van 9 uur overbrugd. Ons hotel had een lekker continentaal ontbijtbuffet klaar staan dus het gekookt eitje met de jus was ook present. Besloten om vandaag zoveel mogelijk mee te pikken van SFO en alles te voet af te leggen. Geen spijt van. Veel gezien en zijn via Lombard street met zijn vele kronkels en bochten terecht gekomen op Fishermans Warf. Ontzettend gezellig daar en zeker als je er een stralend zonnetje erbij hebt. Uiteraard Pier 39 bezocht met zijn luierende zeehonden. Van hieruit ook een prachtig uitzicht op Alcatraz. Iets verder weg was de Golden Gate Bridge maar die was veel in de wolken maar wel de sfeer beleefd. Na het natje en droogje via Chinatown en Union Square weer teruggewandeld waar we even heel gezellig ontspannen hebben gezeten en daarmee was het toch een hele tippel geworden, maar wel voldaan.

• 18 Juni 2015 - 12:17

Ferenc:

Leuk hoor, enne na één dag SF heb je het ook gehad hè