Dag 9 - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Geert en Henriette Kock - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Geert en Henriette Kock - WaarBenJij.nu

Dag 9

Blijf op de hoogte en volg Geert en Henriette

23 Juni 2015 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Voldaan en met een hele ervaring rijker omtrent Las Vegas hebben we onze tour vervolgd en moesten een stuk van ca. 300 mijl overbruggen om te gaan richting Grand Canyon. Uiteindelijk viel het in tijd wel mee omdat een groot gedeelte over de autoweg ging waar zelfs een snelheid van 75 mph (120 kmh)was toegestaan.Waar liggen we in NL over te zeuren. Wat ons ook erg opviel dat we weer groen zagen in de omgeving dat hadden we al een paar dagen niet meer gezien. Met een koffiestop en bezoek aan een supermarket arriveerden we rond 16 uur in NP Grand Canyon. By the way de temperatuur was inmiddels “gezakt” naar 38oC. De verwachtingen waren hoog gespannen. Gezien de tijd en de zonsondergang hebben we snel ingechecked uitgeladen en de shuttle bus genomen naar Hermits Rest om de sunset te kunnen fotograferen. Bij de eerste de beste halte uitgestapt en mijn mond viel open van verbazing. Dit is nu de Grand Canyon!!! FANTASTISCH MOOI, GEWELDIG, wat een beleving, hier doe je het allemaal voor. Onderweg op een aantal plaatsen uit de bus gestapt en fotos gemaakt bij de vleet totdat de zon verdween achter de Canyon. Dit is werkelijk niet te beschrijven, zo mooi !! Morgen nog meer bekijken maar dan niet met de ondergaande zon, maar ben er van overtuigd dat het evenmooi zal zijn......

• 25 Juni 2015 - 21:36

Ferenc :

Grand canyon is magistraal niet? Fijn dat jullie deze reis mogen meemaken! Het is jullie gegund.