Dag 10 - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Geert en Henriette Kock - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Geert en Henriette Kock - WaarBenJij.nu

Dag 10

Blijf op de hoogte en volg Geert en Henriette

24 Juni 2015 | Verenigde Staten, Page

Vanochtend redelijk vroeg uit ons bed om nog zoveel mogelijk te kunnen gaan genieten van de Grand Canyon. Eerst de oranje route genomen met de shuttlebus met diverse uitzichtpunten en daarna via Road 64 weer het park verlaten. Maar niet zo snel hoor want ook hier zijn de nodige Senic Views die fantastisch mooi waren. Er deed zich een leuke verrassing voor want op een van die uitzichtpunten stond een nakomeling van een indianenstam met de pamfluit te fluiten zo mooi zo sfeervol dat je er kippevel van kreeg. Uiteraard gefilmd en weer verder want we wilde uiteindelijk wederom de zonsondergang in Monument Valley zien. Maar wat gebeurde er...... richting Monument Valley werd het donkerder en donkerder en onderweg kregen we toch een stortbui dat we dachten het zal toch niet....... Maar aangekomen in Monument Valley (je voelt je hier echt een beetje indiaan worden) trok het open en hebben de view met z'n beroemde stenen blokken heel erg mooi kunnen fotograferen tot zonsondergang toe !! FANTASTISCH. Dit is een gebied waar veel westerns zijn opgenomen en daar kun je je echt iets bij voorstellen. We zitten in hotel de “View” en werkelijk een view waar ik tijdens deze reis erg naar uitgezien heb. Ik ben dan ook zeer tevreden. Morgen weer zo'n fantastische beleving.... Antilope Canyon.

• 25 Juni 2015 - 20:43

Esther:

Hoi Geert en Henriëtte,

Mooi om te lezen dat jullie zomermorgen aan het genieten zijn van al dat natuurschoon!
    Geniet maar lekker verder. Waren overigens prachtige foto's die jullie hebben verstuurd via de app..... En dan realiserend dat het in het echt nog veel mooier is!

Groeten Esther

• 25 Juni 2015 - 21:40

Ferenc:

Nu doen jullie een canyon aan die wij niet hebben gehad. Ik ben erg benieuwd naar de foto's van de Antilope Canyon en uiteraard jullie belevenissen!
    Wij hebben vandaag Thijmen s kinderfeestje gevierd in Loon op Zand. Speurtocht met opdrachten eindigend in de snackbar.
    Veel plezier vandaag!!