Dag 18 - Reisverslag uit Teton, Verenigde Staten van Geert en Henriette Kock - WaarBenJij.nu Dag 18 - Reisverslag uit Teton, Verenigde Staten van Geert en Henriette Kock - WaarBenJij.nu

Dag 18

Blijf op de hoogte en volg Geert en Henriette

02 Juli 2015 | Verenigde Staten, Teton

Onderweg naar Jackson (je weet wel: bezongen door.....) kwamen we in een heel leuk plaatsje terecht waar we even winkeltjes hebben gekeken. Nou heb ik altijd gedacht dat Texas het domein was van het Wilde Westen maar hier in Wijoming wordt je elke minuut geconfronteerd met cowboys en cows, vele ranches en oude zaken die aan vroegere tijden doen herinneren. Het blijft leuk om dit mee te maken. De gebouwen c.q. Ranches zijn wel tegenwoordig meer gemoderniseerd maar op vele plekken staan de oude overblijfselen van vroeger. Als je zo over de road nr. 191 naar het noorden rijdt en het Teton NP komt steeds meer in zicht zie je eveneens de uitlopers (of begin) van de Rockey Mountains met z'n besneeuwde toppen. Het gaat te ver om te zeggen het doet Oostenrijks aan want dan doe je het hier mee te kort gelet op de sfeer eromheen met z'n western achtige plaatsjes, shops en mensen(velen mannen nog met de bekende hoed op) . Ook is het leuk om een aantal van die prachtige vrachtwagens te fotograferen en tafreeltjes langs de weg, zoals een partij brievenbussen en motoren. We zitten nu tussen de bergen aan de voet van het Teton NP en is heel erg zonnig bij een temp. van 30oC en is ideaal om in te vertoeven. (Gelezen in NL een hittegolf!) In de lobby van ons verblijf sprak een man en zijn vrouw mij nog aan: Where you from? en kwam een gesprek op gang. Hij en zijn vrouw kwamen hier al voor het 9e jaar om een bezoek te brengen aan Yellowstone NP, en als wij dat ook gaan zien wat hij vertelde voor morgen en de dagen daarna....... wow, beren, geisers, elk's(herten) en nog veel meer wildlife ! Tot morgen in Yellowstone NP.

  • 03 Juli 2015 - 08:23

    Ingeborg:

    Hoi pap en mam,
    Ik liep 3 daagjes achter, maar via de whatsapp blijf ik op de hoogte.
    Wat vind ik het leuk om te lezen dat jullie zo genieten. Een reis, pap, die jij al een hele tijd wilde maken..... Mam, valt het je allemaal mee?

    Elke dag weer van die gave foto's. Ik ben jaloers! En op de app zien we dat de innerlijke mens ook goed wordt verzorgd. Haha.

    Geniet nog van de laatste dagen. Jammer genoeg begint het nu te korten.
    Ik zie jullie woensdag!!!!

    Dikke kus van de kids en mij xxx

  • 03 Juli 2015 - 12:08

    Ferenc:

    Have fun you guys in Yellowstone!!

  • 04 Juli 2015 - 19:25

    Marfa:

    Hoi luitjes

    Heb ik een heel verhaal zitten schrijven staat het er niet op. Balen iets niet goed gedaan.
    Nu wel dus
    Fijn om te lezen dat jullie zulke prachtige dingen zien en beleven.
    Geniet verder en tot spoedig ziens.
    Wij verheugen ons al op de dia-avond!!

    Groetjes Tom en Marfa

  • 08 Juli 2015 - 00:25

    Eef Bugter:

    Ja Geert zo begint het, je gaat namen vergeten, vervolgens de tijd en voor je het weet , weet je niet meer wat je die ochtend hebt gegeten.

    Maar alle gekheid op een stokje, ik denk dat jullie een enorm mooie en geweldige reis hebben gehad, terwijl wij van onze twee filmsterren hebben genoten.

    Ik wens jullie een behouden reis terug en tot spoedig ziens

    Eef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geert en Henriette

Actief sinds 19 Mei 2015
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 6831

Voorgaande reizen:

19 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

15 Juni 2015 - 08 Juli 2015

GeHetotheUSA

Landen bezocht: