Dag 21 - Reisverslag uit Yellowstone Park, Verenigde Staten van Geert en Henriette Kock - WaarBenJij.nu Dag 21 - Reisverslag uit Yellowstone Park, Verenigde Staten van Geert en Henriette Kock - WaarBenJij.nu

Dag 21

Blijf op de hoogte en volg Geert en Henriette

05 Juli 2015 | Verenigde Staten, Yellowstone Park

Alweer de 3e en laatste dag in Yellowstone NP. En wat voor een!!! Wel een wat bewolkte dag met ca. 22oC, maar het is allemaal niet te beschrijven, zo indrukwekkend dit park is. Vanmorgen in Mammoth Hot Springs de “baden” (denk aan Pammukkale in Turkije) bezocht en is werkelijk een wereldwonder. Fantastisch mooi. Alsof er geen einde aan kon komen verderop een landschap waar werkelijk de hele dag de damp vanaf slaat en de zwavelgeur je om de nek slaat. Een belevenis. Het is soms wel afzien van je leeft ¾ dag op water omdat een koffiestop in dit park slechts sporadisch aanwezig is, maar wat let het elk minuut van de dag een pracht en praal. Voor al diegene die West Amerika aandoen is het wat ons betreft een must om een bezoek te brengen aan Yellowstone NP, even wat rijden maar je krijgt er zoveel voor terug. En dan op het einde van de dag verlaat je bij de west uitgang met weemoed het park en kijken we terug op een 3 dagen die ze ons nooit meer zullen afpakken. Geladen met per dag meer dan 300 fotos en filmpjes hopen we thuis nog eens lang na te kunnen genieten van deze bijzondere 3 weken in West Amerika. Morgen rijden we naar Salt Lake City en dan............is het weer voorbij helaas !!

• 06 Juli 2015 - 12:00

Ingeborg:

Hey goedemorgen
    Ik vind het super om te lezen hoe jullie hebben genoten van Yellowstone.
    En helaas..... Aan alle mooie dingen kimt een einde.
    Geniet nog van de laatste momenten daar en de verhalen, films en foto's willen we graag komen bekijken. Je zult er vast weer iets moois van gaan maken pap.
    Alvast voor morgen een hele goede reis en tot op Schiphol!

Dikke kus van ons